*-- همنوا--*

همنوا همیشه به یاد تو هست...

*-- همنوا--*

همنوا همیشه به یاد تو هست...

الهی ترین لحظه

الهی ترین لحظه هستی انسان، زمانی است که می تواند به زندگی خیره شود،

به سراسر هستی، در قالب یک پارچه و نابش، در لحظات شور عظیم خلسه بسیاری

 از انسانها موفق به دریافت این الهام می گردند. 

 

 

 

  وقتی راه می روم، تو به من نزدیکی، وقتی کار می کنم، تو با من سخن می گویی،

  و آن دم که احساس می کنم تنهایی من را می خورد، حضور تو در کنارم تجلی میابد.

  لحضاتی هست که می دانیم میان ما و آنان که دوستشان داریم هیچ فاصله ای نیست!

 

 ***

 

زندگی را لمس کن،در نگاهش شاخه ای آیینه است

آسمانش مهربانتر از نسیم، بوسه هایش گرم اما آتشین

لحظه هایش را به تو نمی دهد،خنده هایت را به او ارزان مده

چهره ات را قابی از عشقش بکن، با او به ادراکت برو

عاشقی اگر قلب او را فتح کردی، زنده ای اگر زندگی را لمس کردی

زندگی را لمس کن!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بهنا سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:13 ب.ظ http://holo-lolo.blogfa.com

سلام خوبی وبلاگت خوبه ولی کم نوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد