*-- همنوا--*

همنوا همیشه به یاد تو هست...

*-- همنوا--*

همنوا همیشه به یاد تو هست...

دلم می خواد...

تو همیشه در فکر من هستی...

پرسید: بخاطر کی زنده هستی؟

با اینکه دوست داشتم با تمام وجودم داد بزنم "بخاطر تو"٬

بهش گفتم: بخاطر هیچ کس.

پرسید: پس بخاطر چی زنده هستی؟

با اینکه دلم داد می زد "بخاطر دل تو"٬

با یه بغض غمگین بهش گفتم: بخاطر هیچ چیز.

ازش پرسیدم: تو بخاطر چی زنده هستی؟

در حالی که اشک تو چشماش جمع شده بود٬ گفت: بخاطر کسی که بخاطر هیچ زنده است . . .


می خوام پیش تو باشم...

هنوز هم گرمای اغوشت را پرپر می زنم

دلم اندازه ی این ابرا گرفته
عشق تو خنده از این لبها گرفته
چی بگم؟ هرچی بگم فایده نداره
غم عالم توی قلبم جا گرفته

******

من همین دو روز دنیا مهمونه توام
عمر آدمی یه آه و یه دمه
اگه صد سال دیگه هم عمر بکنم
واسه دیدن روی تو کمه

میخوام اشک تو باشم...

ashk.... 

اگه میتونستم تو دنیا یه چیزه دیگه باشم...

میخوام اشک تو باشم....

که تو چشمات متولد بشم...

روی گونه هات زندگی کنم...

و روی لبهات بمیرم...

اومدم که پیش تو باشم...

تنگ غروب اون روز که میرفتی من گریه کردم اهسته اهسته...

گفتم مگو هرگز حرف خداحافظ

.من بی تو میمیرم اهسته اهسته...

 

سلام

من همنوا هستم.از امروز کنارت هستم

و از همین الان ارزو میکنم روزی نیاد که از من خسته شده باشی